從單身寫到結婚,再從結婚寫到當媽,我喜歡紀錄,也會繼續紀錄.....

奉獻主權的禱告

2009060316:32

THE LORDSHIP PRAYER
奉獻主權的禱告
Lord Jesus, I acknowledge my need of you and accept you as my Savior, my redeemer, my Lord and my deliverer.
主耶穌基督,我承認我需要祢,我接受祢成為我的救主、我的救贖主、我的主、我的釋放者。

I invite you now to be the Lord of the whole of my life.
我邀請祢現在就成為我生命的主。
LORD of my mind and all my attitudes.
我心思意念,一切態度的主
LORD of my mental health.
我心理健康的主
LORD of my body and my physical health.
我的身體和健康的主
LORD of my spirit and all my worship.
我的靈和一切敬拜的主
LORD of my family and of my relationships.
我的家和我所有人際關係的主
LORD of my sexuality and its expression.
我的性和性表現的主
LORD of all my work all my service for you.
我所有工作和服事的主
LORD of all my finances and how I spend my money.
我一切財物和金錢管理的主
LORD of all my material goods and needs.
我所有物質需要的主
LORD of all my emotions and reactions.
我所有情緒和反應的主
LORD of my will and all my decisions.
我的意志和一切決定的主
LORD of the manner and time of my death.
我的死亡方式和死亡時間的主
Thank you that your blood was shed that I might be set free.
謝謝你流出寶血,我才得以自由

In Jesus’ name I pray. Amen.
我奉耶穌的名禱告,阿們。